Upam, da se ta trenutek počutiš dobro. Tudi če nisi najbolj ok, preizkusi spodnje nasvete, morda pa ti bodo pomagali, da se boš kmalu spet nasmehnila 😊

Pojdi v lepe trenutke

Pomisli, v kakšnih trenutkih ti je lepo. Poskusi se ‘pripeljati’ v tiste občutke. Meni na primer pomaga tole:

Pomislim, kako lepo mi je bilo, ko sem se še majhna punčka v postelji delala, da spim. Mami je prišla do postelje in me božala po ličkih ter me pokrivala z mehko, toplo odejico. Skušam se spomniti vonja odejice. Dotika maminih rok. Svetlobe, ki je bila takrat v sobi. Šepeta njenih besed, da me ima rada. Ko se spomnim tiste mehke odejice, mi je pri srcu takoj bolj toplo. Poskušam še vedno misliti na tiste trenutke in obdržati tiste občutke v sebi.

Dihati  začnem počasneje. Moje telo postaja bolj sproščeno, ni več v krču. Misli so vedno lepše in vedno bolj sproščene. Nekako pozabim na skrbi.

Morda ti nimaš te lepe izkušnje z mami, a verjetno se lahko tudi ti spomniš česa lepega, kar te lahko popelje v trenutke miru in zaupanja, da je vse v redu. Morda ti je mami ali babica nežno razčesavala lase. Ali ti je dišala najbolje na svetu. Ali je bil njen glas povsem umirjen, ko ti je brala pravljice. Spomni se tistih trenutkov, potopi se vanje – pomirili te bodo in pokazali žarek svetlobe, pikico lepega, zaradi česar se splača živeti.

Babice so zakon – spomini na otroštvo dvigujejo ustne kotičke

Morda tebe v boljšo voljo spravi čisto nekaj tretjega in te misel na mami ne more pomiriti. V tem primeru pomisli na osebo, ob kateri si se lahko pomirila, ko si bila majhna. Jaz na primer res nisem marala hoditi v vrtec in tja me je vozila babica, preden je šla v službo. Zgodaj zjutraj nama je skuhala čaj iz ajbša. Pravila sem mu zeleni čaj, ker je bil zelene barve, vanj pa sem pomakala kruh. Če zdaj pomislim, da je bil tisti kruh star vsaj en dan, se mi kombinacija ne zdi prav nič slastna. Ampak prav na tisti čaj in pomakanje kruha vanj imam lepe spomine. Jutra z vonjem po čaju v babičini kuhinji so me vedno pomirila.

Še en spomin imam o nama z babico, ki mi vedno pričara nasmeh na obraz. V shrambi je imela ogromno železno škatlo s piškoti, ki jih je sama pekla. Še vedno se spomnim zvoka kovinskega pokrova, ko jo je odprla, in vonja po domačih piškotih, ki je zavel iz nje. Ter seveda babičinega nasmeha in pomežika, ko mi je napolnila roke s piškoti.

Hišni ljubljenčki znanstveno dokazano izboljšujejo razpoloženje

Ko sem bila stara 14 let, je moja mami kupila akvarij. Spomnim se, kako me je pomirjalo gledanje rib v akvariju, zdelo se mi je boljše od vsake meditacije. Če imaš doma katero koli domačo žival, veš, da te lahko spravi v boljšo voljo, v mehke občutke, morda ji lahko zaupaš tudi svoje skrivnosti.

BFF ali čez prijateljstvo ga ni

Zelo zelo pomembna oseba v tvojem življenju je prijatljiiica – upam, da imaš res dobro prijateljico. Ali dve. Več jih ne rabiš – nihče ne more imeti 10 BFF-jev. Se ne izide. Upam, da si te prijateljica zasluži za najboljšo prijateljico in da se trudita, da imata spoštljiv in zaupljiv odnos. To je zelo pomembno in za to se splača potruditi – najti res dobro prijateljico in ves čas gojiti prijateljstvo.

Ali te pogovor s prijateljico spravi v boljšo voljo?

Vedno obstaja zaupanja vredna odrasla oseba

Če pri tebi doma ni vse tako, kot je v družinah v filmih (ali pri prijateljici), je zate zelo dobro, če si poiščeš zaupanja vredno odraslo osebo. To je lahko ena od učiteljic v šoli, svetovalna delavka, knjižničarka, teta, svetovalka na telefonu za otroke in mladostnike … Prav je, da imaš vedno na dosegu nekega odraslega, ki ti lahko pomaga iz stisk. Če ne poznaš nikogar, med 12. in 20. uro katerikoli dan v tednu pokliči na brezplačno številko TOM telefona: 116 111, ali obišči e-tom.si, kjer delajo usposobljeni svetovalci, ki ti bodo radi pomagali.

Svež zrak + šport = v hipu boljše počutje

Mogoče tebe spravljajo v boljšo voljo čisto druge stvari od zdaj naštetih. Mogoče ti ne potrebuješ misli, ampak gibanje. Šport, sploh pa na svežem zraku, lahko dela čudeže. Poskusi, kaj ti najbolj odgovarja: tek, kolesarjenje, rolanje, rolkanje, hoja po naravi, v telovadnici ali tvoji sobi pa preizkusi: ples, jogo, tai či, judo, boks, capoeiro … Veliko predlogov najdeš na spletu, za vse vrste vadb, samo poskušaj. Preizkušaj in ko najdeš pravo stvar zase, se je drži. Če nimaš denarja, da bi obiskovala vodene vadbe, si naloži brezplačne aplikacije, naredi si svoj urnik, obleci najljubše pajkice, zavozljaj majico v pasu in – ‘go, girl’ 😊

Hudo dobro orodje za dvig vibracije pa je tukaj:

Na list nariši 10 stopnic. Samo črtice stopnic, nič umetniškega. Potem zamiži in se vprašaj, na kateri stopnici si zdaj ti, ta trenutek. Recimo, da boš rekla, da si na številki 5. Pobarvaj si 5. stopnico. Ampak rada bi bila vsaj na šesti, kajne? Nad šesto stopnico napiši, kaj vse bi lahko naredila, da stopiš nanjo. Npr. imela bi že narejeno nalogo. Znala bi matematiko za jutrišnji test. Pogovorila bi se s prijateljico. Navila bi si glasbo in zaplesala … Nato poskusi uresničiti čim več predlogov, da boš res stopila na stopnico št. 6. Boš videla, takoj ko boš sama kaj naredila za to, da boš srečnejša, boš hotela stopiti na 7 ali kar preskočiti na 8. Tooo, punca, poleti visoko, naj ti zoprnije v življenju ne jemljejo poguma. Pometi z njimi in poleti😊

 

Kako se pomiriti, ko si vsa iz sebe, preberi tukaj: Te čaka preizkus znanja, si srečala tistega fanta, imaš nastop in ti srce razbija 300 na uro?